آقای شهرام همایون، روزنامه نگار محترم: من در پانزده سال اخیر هیچ مقاله ای از شما ندیده ام

آقای شهرام همایون، مدیر محترم تلویزیون کانال یک در برنامه های خود دائما تکرار می کنند که “من یک روزنامه نگارم”. من نمی دانم چرا ایشان اینقدر اصرار روی این  موضوع دارند که خود را روزنامه نگار بدانند. زمانی فرض من این بود که ایشان می خواهند تاکید کنند که فعالیتهای سیاسی شان به این دلیل نیست که در آینده سیاسی  ایران نقش می خواهند، ولی فعلا که چنین تعارفاتی هم از سوی ایشان مطرح نمی شود. به هر حال از روی کنجکاوی سعی کردم مقالات و نوشته های ایشان را از روی وب بیابم و مطالعه کنم ولی دریغ از حتی یک نوشتهء کوتاه. از دو حال خارج نیست، یا من نمی توانم  این نوشته ها را بیابم که در این صورت استدعا دارم که به من آدرس بدهند از کجا می توانم آنها را پیدا کنم، و یا اینکه ایشان خلاف واقع می قرمایند که اگر چنین باشد واویلا

سبز باشید، دیگران را هم سبز کنید

Tagged

9 thoughts on “آقای شهرام همایون، روزنامه نگار محترم: من در پانزده سال اخیر هیچ مقاله ای از شما ندیده ام

  1. مفتش says:

    دوست عزیز ایشان در ایران شاگرد فرش فروشی در بازار فرش فروشها ها بودند. چون لاف در غربت مالیات ندارد و بسیاری از طرفداران رژیم پهلوی که به غرب پناهنده شدند یا کسانی بودند که خود تیمسار و فرمانده نظامی بودند یا پسر تیسمار هستند. در اینطرفها در بین سلطنت طلب ها تا مدتها هیچ گروهبان یا افسر جزئی پیدا نمی شد. همه امرای ارشد هستند. آقای همایون هم از این اوضاع استفاده کردند و شدند روزنامه نگار برجسته. حالا کجا چنین کاری را انجام داده اند؟ خداعالم است.
    به همین دلیل برای پیدا کردن سند ومدرک وقت خودتان را تلف نکنید. چون: دیگران گشتند نبود.

  2. hassani says:

    هنوز سوار کار نشده رقیبو میکوبی؟ بزار جمهوری اسلامی بره بعد مردم صلاح خودشونو بهتر میدونن. ما که از بی کسی امیدمون به همون کسایی که 30 سال قبل، آزادی رو خودشون از ما گرفتن. بزار روزنامه نگار بدون مقاله هم کار خودشو بکنه. میترسم هنوز از این سی واندی سال درس نگرفته باشیم.

  3. Ali says:

    دوست محترم ظاهرا شما هنوز از این سی سال درس نگرفته اید که اولا ما اگر بدانیم چه نمی خواهیم ولی ندانیم جه می خواهیم محددا همان سناریوی انقلاب تکرار می شود. در ثانی هر جیزی که بر دروغ بنیاد شود مخرب است و هیج سودی به بار نمی آورد. آقای همایون بدون دروغ گفتن آنهم اینقدر واضح اگر توانست کار کند من خودم طرفدار ایشان خواهم شد ولی افسوس که او جز دروغ و دغل چیزی برای عرضه ندارد

  4. Maziar Irani says:

    شهرام همایون یک خبرنگار تلویزیونی میباشد. برنامه هایش هم سالهاست که پخش میشود. از کی ژورنالیست رادیو تلویزیونی باید مقاله نویس باشد؟! از حالا کشتن شخصیتی آنهایی که با رژیم کثیف اسلامی مبارزه میکنند شروع کردید؟ در مورد پادشاهی هم رای من 100 بار برای پادشاهی دمکراتیک است تا برای جمهوری اسلامی – اسهالی

  5. hassani says:

    آنچه که میخواهی مایه احترام است. اما آنچه را که نمیخواهی برای خودت نگه دار. بگذار مردم تصمیم بگیرند. دیکتاتوری شاخ و دم ندارد. اگر “همه گروهها” اجازه فعالیت نداشته باشند حکومت بعدی هم دیکتاتوری خواهد بود. “همه گروهها” بدون تعارف یعنی: دروغگو راستگو زن مرد اقلیت اکثریت سلطنت طلب غیر سلطنت طلب کمونیست غیر گمونیست حتی حضبالله و غیر حضبالله .

  6. Ali says:

    آقای حسنی عزیز
    کی گفته ایشان فعالیت نکنند. حرف من این است که دروغ نگویند. من اصلا راجع به پادشاهی یا غیر آن کی حرف زدم. شما ظاهرا متن را نمی خوانید و فقط می خواهید کورکورانه دفاع کنید

  7. Ali says:

    آقای مازیار ایرانی محترم ایشان اگر می فرمودند که خبرنگار تلویزیونی من هیچ حرفی نداشتم. ایشان ادعای روزنامه نگاری می کنند برادر من!
    شما را به خدا حداقل تیتر مطلب را درست بخوانید بعد اعتراض کنید

  8. hassani says:

    آقا دفاع کورکورانه کدومه؟ اصلا همایون مطرح نیست. حرف من اینه که دشمنی با دشمن جمهوری اسلامی دوستی با جمهوری اسلامیه .
    من مخلص هر کی که بر ضد جمهوری اسلامی فعالیت میکنه هستم. دست مریزاد.

  9. nima says:

    آقاياني كه اظهار نظر كرده ايد.شما هيچ نميدانيد كه مديريت يك تلويزيون “آنقدر زمان بر است كه زمان براي مطالعه و نوشتن نداشته باشي.
    كلاه خودتان را قاضي كنيد و الكي حرفي نزنيد.
    ايشان مبارز محترميست و هركسي بر عليه ايشان حرفي ميزند”با نام ايران مشكل دارد.

Leave a Reply

